|
Vi kom i Morgenministeriet til at tale lidt om hvilke tv-programmer fra 70'erne, 80'erne og 90'erne vi gerne vil ha' tilbage på skærmen.
Det affødte en del kommentarer fra nogle af skala lytterne. Her kan du se nogle af dem:
Marion fra Esbjerg skrev: Godmorgen ministre. Hvis vi skal have gamle tv programmer på banen. Så synes jeg helt klart at de skal sende 'Winnetou und Shatterhand' på tv igen.
Birte i Middelfart skrev: Hvad med et gensyn med John og Aage? De var sgu sjove.
Mette skrev: Husk lige tand børsten var frisk og sjov. Den vil jeg gerne se igen.
Else fra Ølgod skrev: Godmorgen! Til det med hvad vi gerne vil have tilbage på tv, så må det være hvide løgne.
Morten fra Kolding skrev: Vil gerne have A-team tilbage i tv.
Søren skrev: Alf var også super.
Ida fra Vejen skrev: Vi skal da have hund og hund imellem tilbage. Hvem har ikke lyst til at vinde en hunde vejrhane?
Christian fra Vojens skrev: Jeg vil gerne have den der serie med Will Smith, der kørte på kanal 5 tilbage:)
Belinda skrev: Det der med hvad de skal vise i tv igen. Så syntes jeg alle elsker Debbi og det der gifte program der var med Birthe Kjær.
Hvilket tv-program vil du gerne ha' tilbge?
|